No. 11 av Siso
Født: 25.05.2026
UKE 2
UKE 1
Valpene ble født natt til 25.5. Det kom 7 hanner og 1 tispe, alle bra jevnt store, 5 brune og 3 sorte. Alle med mer eller mindre hvitt. Fødselen var innafor normalen .To av gutta måtte få litt starthjelp. Veldig lisvskraftige hele gjengen. Kullet ble født og skal vokse opp hos forvert Solveig. Det blir et spennende prosjekt.
Tida går så fort og det går så bra. Jeg hadde hjemmekontor hos Solveig en dag sist uke og har vært noen ganger innom for besøk, valpekos og en prat. De har alle fått sin første kloklipp. Er så morsomt å bli mere kjent med de små og høre hva Solveig forteller.
Solveig skriver: Første uka med valpene har passert. Det går for det meste i spising og soving, men allerede nå kan man se ulike personligheter. Noen hyler høylydt når melka lar vente på seg, og bytter pupp når de blir utålmodige. Andre tar det med ro og venter tålmodig. Noen slår seg lett til ro i fanget, mens andre er mer aktive på søken. Gøy å følge med på og blir interessant å se om disse trekkene vedvarer.
Siso tar alt med stor ro. Hun er trygg på at valpene har det bra og kan godt forlate dem ei stund for å gå tur eller være med resten av familien. Bestemor Aiki får nå være med inn til valpene, der følger hun nysgjerrig med. Når de blir for høylydt trekker hun seg ut av rommet og lar Siso ordne opp med å gi dem melk.
Ungdommene i huset setter også stor pris på valpene, og bruker mye tid på valperommet med å gi valpene kos 🥰
Valpene har det som plommen i egget. NÅ skal de bare vokse og vise hvem de er og hva de er god for. Det er i dette kullet som alle andre kull noen som allerede utpeker seg i væremåte og uttrykk!



















